onsdag den 9. januar 2013

Mod lysere tider

Jeg trænger til lys og varmere tider. - selvom de seneste dage har været lune, er der dog stadig et stykke vej til bare tæer i skovbunden og strikketøj i krogen ved terrassedøren.
Regnen får grusvejen udenfor min dør til at skylle væk, og vejrudsigten med udsigt til sne og vinter igen, sender mit spirende gode humør samme vej.

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at mange flere end jeg lige regner med, jævnligt kikker forbi her. Tæt-på fremmede mennesker efterlyser opdateringer. Jeg har jo flere gange lovet at NU sker det, men så bliver RL lidt for spændende, og bloggen får igen lov at ligge i mange uger, så denne gang vil jeg love at jeg helt sikkert vil overveje at opdatere oftere.

Billedet er fra kl 9 i morges, af Kærvej i regnvejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar