lørdag den 19. januar 2013

Skadet....

Jeg har spyttet rigtig mange ting af strikkepindene den sidste måned.
Mange, rigtig mange bestillings/gave-sokker er sendt afsted, og en enkelt hat og en 'halsdims' (og nej, jeg har desværre ikke fotodokumenteret herlighederne).
Jeg har glædet mig til jeg igen kunne strikke til mig. Jeg har længe villet forsøge mig med sokker med noget lace, og selvfølgelig helst noget jeg kunne strikke af lagergarn.
- jeg har slået op (og trævlet en halv sok op, fundet andet garn og startet forfra), men arbejdet skrider kun langsomt fremad
Jeg har nemlig fået en træls strikkeslidskade på venstre pegefinger, der holder garnet. Av for fanden, altså!...
Gode råd modtages gerne...




2 kommentarer:

  1. Tjaaa, du ku' jo holde en strikkepause, ikk'????? Men påd en anden side; det var gode råd du gerne modtog, så det her dur jo nok ikke rigtigt! ;0)... med held har jeg engang brugt at plastre til lige der hvor der er slidt hul - og så bruge en af de der operationshandsker hen over hver gang jeg skulle strikke... trælst og lidt akavet - JA!! men jeg kunne strikke uden at blodet flød...

    SvarSlet
    Svar
    1. Strikkepause er ikke en mulighed der tiltaler mig... Selvom det jo ville være en ret god undskyldning for at få gang i symaskinen i stedet;0)

      Slet