lørdag den 19. marts 2011

Se hvad vi fandt

Solen skinner, ungerne leger -vi har i dagens anledning lånt fætter Marcus mens Gry er på kursus. For en gangs skyld har jeg weekend uden dårlig samvittighed og 20+ afleveringer der skal rettes.
Inspireret af Thomas, der uden videre gik igang med at gøre badeværelset rent, tænkte jeg jeg måske kunne finde den hæklenål jeg har manglet længe. Den ene ting tog den anden...
Jeg fandt ikke hæklenålen, men noget andet jeg har savnet i flere måneder.


Bordplade!!!

Det åbner jo pludselig for uanede muligheder....
-Jeg kunne invitere til tøssehygge, eller stå op og folde vasketøj, sortere knapper eller...
Overvejer kraftigt om ikke det er i aften jeg skal finde symaskinen frem og kaste mig ud i noget vildt?!!



2 kommentarer:

  1. Sikke en aktiv lørdag I fik jer der, hva'?? Hyggeligt når nu det skete uden at I var ved at gå til i planlægning....;0)

    SvarSlet
  2. Så sluttede aktiviteten også;O) Jeg fik hverken syet eller lagt vasketøj sammen, men HYGGET, det gjorde vi...

    SvarSlet