onsdag den 23. marts 2011

F*** den er flot!

For noget tid siden havde Faster Mette en give away, som jeg (naturligvis) deltog i. Jeg vandt ikke, men fik en besked om at hendes søn syntes der skulle en trøstepræmie til, og den tilfald så mig... 
Jeg har jo så gået i spænding, uden dog at skrue forventningerne alt for højt op... en trøste præmie, det kunne næppe være alverden..

Jeg blev klogere.


Jeg er så glad, og meget beæret over at have fået denne over seje patchwork taske og et fint postkort med en hilsen. Jeg er helt sikker på, at den lige passer til min mobil, pung, nøgler, solbriller, en pakke tyggegummi og hvad jeg ellers plejer at stoppe ned til mit strikketøj i en stor pærevælling.

Endnu mere heldig følte jeg mig, da mine dejlige unger netop i dag havde husket at låse den nederste dør i vindfanget, så posten ikke kunne komme ind til postkassen. Netop i dag, havde jeg jo så lånt Moster Grys dusinobil på arbejde, og møgbilen stod ulåst hjemme, og posten var så så flink at smide min trøstepræmie ind på forsædet...
Normalt står bilen altså ikke ulåst, men jeg tror jeg var gået fra den i arrigskab, og ikke skænket det en tanke, at det måske var smart at låse....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar