mandag den 21. november 2011

Kæft hvor ser her ud!

En enkelt gang spurgte jeg pigerne i eftermiddags, om ikke det snart var ved at være på tide at de fik rydtet op på deres værelse, og vupti var de igang...
Efter et par minutter kom Luna ned efter en sæk til affald -det tegnede jo godt. Lidt efter kom Sif og spurgte hvor de kunne stille alt det de mente de var vokset fra.
Jeg var sikkert dybt optaget af wordfeud på telefonen eller igang med en ammerådgivning eller noget andet der gjorde jeg ikke lige havde hjernen slået til, da jeg svarede de bare kunne stille det i stuen, så skulle jeg nok se på det....

Nu er der ro i hytten, de mindste sover, pigerne fniser på værelset lidt endnu, og Janus har lige 10 minutter inden computeren skal slukkes. OG MIT HJEM LIGNER TOYsRUS EFTER ET JORDSKÆLV!!!!
Brage har haft en fest med alt det legetøj han slet ikke vidste vi havde - og fået spredt det godt og grundigt ud i hele underetagen.
Pigerne har fået et fint værelse, hvor man nu tydeligt kan se at det et ikke længere er et par småpiger der bor der.
Og selvom Bror egentlig blev bedt om at gå i seng lige efter aftensmaden, kunne jeg da se da brage skulle puttes, at han vist også har hamstret lidt bamser mm til dårlige tider;0)

1 kommentar:

  1. jammen de slap da af med alt det der rode på deres værelse :)

    lool... vores hjem ser ager til sådan ud.. mest forde de 2 jeg har leger i gang og stue.. og en dreng på 6 og en pige på 3 leger sjældent med det samme...

    SvarSlet