søndag den 6. november 2011

Du kan lige nå det...

Den sidste uge har Forældre og Fødsels årlige netauktion været i gang. Nu er det snart slut - i aften og i morgen lukker auktionerne over de mange lækre ting, en efter en.
Det er fantastisk så mange glade og gavmilde bydere der er, der både får nogle rigtig fede varer med sig og støtter et godt formål!

I ugerne op til auktionen har posten haft sin daglige tur her forbi med både store og små pakker, og så godt som hver aften har jeg siddet adskillige timer foran computeren (altså udover hvad jeg plejer), og oploadet de donerede effekter til auktionssiden.
Det har været sjovt - og hårdt. Mange andre ting er blevet syltet lidt, det får jeg jo så tid til at indhente nu.

I går blev vores soveværelse, der indtil nu har fungeret som lager for auktionsvarene tømt. Det hele blev proppet i bussen og kørt til landskontoret der skal sørge for at alt bliver sendt ud til de rette vindere...

Jeg er glad for vi er to der har stået for gavemodtagelsen, for jeg er ikke sikker på det hele kunne være i vores bil - det her er kun ca halvdelen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar