fredag den 21. januar 2011

ØV!!!

Jeg har brugt det meste af dagen på sofaen, med både te og strikketøjet inden for rækkevide. Indimellem har jeg dog været så svimmel, at bare det at sidde lige så stille var hårdt.


Det der bestemt har været med til at holde modet oppe, har været at det var uglerne jeg strikkede på. Her for et øjeblik siden lukkede jeg så den sidste maske af, og tilbage er så bare at hæfte ender og sy sammen under ærmerne.
Jeg har naturligvis lige haft den på, og spejlet mig i det store stuevindue... Og jeg er faktisk ikke begejstret for det jeg ser. Jeg har med vilje strikket det lidt længere end den er tiltænkt i opskriften, men ind og udtagningerne på ryggen ser bare forkerte ud, og der er ligesom alt for meget trøje lige under hvor uglerne starter....
Jeg håber den ser bedre ud i dagslys, at det hjælper når den bliver færdigmonteret. -Tør jeg mon overhovedet skylle den op, eller skal jeg bare kaste den hen i et hjørne og bruge den som nullermandsopsamler?
Det værste er næsten at jeg måske godt ved hvad problemet er, men fandme om jeg gider trævle den op. Nix! Så heller voldvaske den og lave den om til en taske!!

1 kommentar:

  1. Neiii Sarah - det ka du ikke mene!!!! Se at få den vredet i facon efter en opskylning - ELLER tag dig sammen og trævl op og ret til ... når nu du VED hvad problemet er!!! Come on - du vil se forbløffende lækker ud i en træje dui ved sidder som den skal.... og jeg glæder mig til at se den ... ikek i en krog i stuen!
    Go lørdag... der kommer i øvirgt kun dårlige film OG lo*** håndbold i aften,så du har tiden til at trævle op - OG du kan nå at ha den på til næste weekend, du!

    SvarSlet