søndag den 2. januar 2011

Lidt strik

Jeg har da forresten fået lavet lidt håndarbejde:

Små hæklede lysestager i rødt bomuld. Her er de sat på små "sennepsglas" fra genbrugsen, men de passer også på Rema 1000 pestoglas



En hæklet "dims" til et syltetøjsglas der nu passer på mine små strikkedimser


Nisserne herhjemme går i hjemmestrik;O)
Strikket i nisserødt Peru fra hjertegarn. 80 masker slåes op, strik rib til det ser rigtigt ud, glatstrik derudaf, indtagning når man husker det...

Og så er jeg endelig gået igang med Owls. Strikket i Naturuld fra Grønhøj, fundet i store bundter til en god pris, og i den smukkeste grønne farve. Det skal nok blive godt... engang...

2 kommentarer:

  1. Wauuu - sikke du ka høkle Sarah - det vidste jeg da ikke! Flot ser det ud... og lækre nissehuer - lige som den slags bedst skal være.
    Og så... har du forladt mig! Troede vi to var de sammensvorne der IKKE havde produceret noget med de pokkers ugler på... men jeg ser jeg er ene og forladt nu...
    Lækker lækker farve på det der dejligt kraftige garn! Til dig selv ???

    SvarSlet
  2. Jeg har endnu uglerne til gode -den strikkes jo ifølge opskriften nedefra og op, og jeg er ikke nået ret mange pinde længere end på billedet. Det kan jo være jeg bare springer fuglene over og strikker en anden bord, eller noget;O) og jeps, det er første større ting jeg strikker til mig selv.

    SvarSlet