onsdag den 27. februar 2013

Øv!

Det er ingen hemmelighed, at jeg lever en stor del af mit liv via min iPhone.
Jeg har app's til alt muligt smart, lige fra at holde styr på strikkeopskrifterne til familiens mange kalendere og vejrudsigterne. Jeg synes det er drøn smart, at jeg kan begynde at skrive noget på ipaden, og skrive videre på samme på telefonen fx mens jeg putter Vilma (gæt hvad jeg laver lige nu).
Jeg har selvfølgelig også Blogger-app'en, så jeg hurtigt kan skive et indlæg eller poste billeder. Men den driller! Jeg har lige opdaget, at mit 'hurra der er forår i luften'- indlæg jeg skrev i går med skønne billeder af sol, vasketøj på snoren og glade børn uden vanter ikke bliver postet, og det samme gældercet indlæg hvor jeg stolt viser en præmie jeg har vundet i en give away!
Øv altså, dette indlæg er skrevet via www (på telefonen dog), så må jeg se om jeg finder tid til at vise billederne på et senere tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar