fredag den 15. februar 2013

Det var så den ferie

Jeg gider ikke mere sygdom nu, sq!
Jeg havde så mange ting jeg gerne ville nå her i vinterferien. Ting jeg har glædet mig til.
I skoven med ungerne, bage boller og lave varm kakao over bål, rydde op i sko og tøj, måske strikke lidt. Jeg havde en aftale med nogle kære strikkeveninder om at mødes til te, strik og hygge.
Ja, ferie altså....

Men, så kom der en ond influenza forbi. Janus har været godt medtaget, Vilma også og jeg selv blev fuldstændig slået til tælling i 3 dage.
Nu er Thomas og de store børn netop kørt til 'bif- og bøf tur' med bedstefar. Brage har talt ned i en uge til denne dag. Og hvad laver jeg? - jeg sidder hjemme med min lille snotballon og ærger mig gul og blå over ikke at skulle med.
I morgen dog, der tager jeg revanche.!...


1 kommentar:

  1. Aww, sending you a big hug! I hope you will have a fantastic weekend! :) xo

    SvarSlet