mandag den 3. oktober 2011

Rasleæg

I dag var første dag i to år, med rigtig hjemmepasning idet Brage jo havde sidste dag i børnehaven i fredags...
Den sidste måned har han godtnok været mere hjemme end i børnehaven, så overgangen er ikke så voldsom...

Jeg havde noget forberedelse til min julegavepengetjans der starter i morgen, og der kunne Brage godt være med, selvom resultatet blev lidt tøsset...

Vi laver rasleæg:0)
Vandballoner fyldes med linser, avispapir og tapetklister glattes ud over, og til sidst dækkes det med farvet glittet papir - fx reklamer. Desværre (med sådan et projekt på bordet), har vi et fint "nej tak til reklamer" på postkassen, så jeg måtte lige finde noget indpakningspapir der kunne klare opgaven.

Så håber jeg bare de er tørre i morgen middag, når jeg skal bruge dem til demonstration...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar