lørdag den 24. marts 2012

Den kreative blogudfordring

For et par uger siden så jeg hos Oline art en rigtig sjov leg. -En blogudfordring på det kreative.

I første omgang var jeg ikke hurtig nok til at være med, men heldigvis satte Dorthe endnu en runde igang, og jeg kom med.
I mellemtiden fik jeg så spekuleret lidt over "ud af boksen"-ideen, som jo er tanken bag. Står jeg og planlægger undervisning eller bliver spurgt om gode råd af kolleger, er der ingen grænser for de kreative ideer, men når det kommer til det jeg selv nørkler med herhjemme er det jo efterehånden mere begrænset. Strik, hækling eller måske et par syede tullebukser er hvad det bliver til. Jeg var derfor neget spændt på hvad min startpakke mon indeholde.


Jeg cirklende lidt rundt om materialerne, men det endte med en doodle med Thomas' nye (bestemt IKKE indkøbte til formålet)fine kuglepen i lækker orange - samme farve som det stykke tyl jeg fik tilsendt, og som blev brugt som ramme. De andre ting, perlerne og blomsterne blev monteret med noget meget ustyrligt lim fra en ubestemmelig tube, et par af dem inden jeg gik igang med at doodle og resten bagefter.
Når limen imorgen er helt tørt, kommer den op og hænge i stuen:0)


-og nu til det sjove! Er der mon nogen der er med på en kreativ udfordring (er der mon overhovedet nogen der læser med her)?
Du kan læse om reglerne for legen her, og skal vi sige de to der skriver en kommentar her under, sender jeg materialer til...

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er den blevet fin! Sig til hvis du vil have den vist i et indlæg på min blog - Du kan bare sende mig en mail:-)

    SvarSlet
  2. jeg vil da gerne være med ;)

    SvarSlet