tirsdag den 20. december 2011

Gavemærker

Jeg har ladet mig inspirere i blogland til årets gavemærker.
Ingen hemmelighed at jeg startede med at hækle kanter, som jeg jo har set så mange andre gøre det i år. Ret hurtigt synes jeg dog arbejdet skred alt for langsomt fem. - enten har jeg for mange julegaver der mangler til og fra kort, eller også er tiden bare ikke til det med en lille sugemalle i armene? I hvertfald blev hæklenålen og bomuldsgarnet hurtigt gemt væk, og i stedet blev det smalle silkebånd fra søstrene fundet frem (jeg har lavet at par med hæklet kant, men de er sat på pakker og sendt ud i verden, derfor intet billede).. Resultatet er udemærket. Jeg kender jo dem jeg skal holde jul med, og ved gavemærkerne ikke er det der bliver brugt mest tid på at beundre;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar