søndag den 29. august 2010

Aunt Ruthies sjal

Jeg er sørme blevet færdig med et stykke strik!!
Til min fødselsdag i foråret fik jeg fra min faster i England et nøgle Noro Kureyon Sock Yarn i de mest fantastiske farver. Jeg startede hurtigt på et par stribede sokker til mig selv, men ombestemte mig og trævlede op igen. Isteddet blev det til et langt sjal/tørklæde, der lige nu ligger spændt op (ikke særlig godt, det ved jeg) på en  springmadras i havestuen.

Lidt fakta
Forbrug: 88 gram
Pind nr 6
Opskrift: Udgangspunktet var denne fra Ravelry, men jeg kan jo ikke følge en opskrift til punkt og prikke....


På lørdag skal jeg til gammel elevfest på min gamle folkeskole, og der skal den ihvertfald i brug, - så skal jeg bare lige have fundet en bluse der matcher.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar